Veel van mijn klanten zijn geweldig getalenteerd. Ze bieden vakmanschap, leveren hoge kwaliteit en hebben de beste ideeën over wat klanten helpt. Andere bedrijven willen graag hun ideeën overnemen.

Dat wil niet zeggen dat ze ook het beste verdienen van iedereen. Met alleen een website kom je niet in contact met potentiële ideale klanten. Daarvoor is goede content nodig en de houding om de ideale klant aan te willen spreken.

Deze aflevering van de Grip op Groei podcast zit boordevol tips hoe je het beste in contact kunt komen met potentiële klanten. In deze aflevering praat ik met ‘contentguru’ Theo Hylkema. Theo maakte 20 jaar geleden een overstap vanuit het bedrijfsleven en richtte het bedrijf Entopic op.

Wat begon als kleine speler is nu uitgegroeid tot het grootste webredactiebureau van Nederland. Entopic helpt bedrijven met hun contentstrategie en het daadwerkelijk maken van aantrekkelijke content (tekst, fotografie en video) voor websites van aansprekende merken zoals Heineken, Transavia, BMW. Het bedrijf maakt ook Hockey.nl.